tabung

Jumaat, 19 Disember 2014

Pencarian Bakat Baru Untuk JDT V (PIALA BELIA)

assalamualaikum.. salam sejahtera


PENCARIAN DAN PEMILIHAN PEMAIN UNTUK JDT V (PIALA BELIA)

Persatuan Bolasepak Negeri Johor masih meneruskan pencarian bakat untuk dipilih menyertai pasukan JDT V (Piala Belia) bagi musim 2015. Para pemain yang dilahirkan pada tahun 1996 hingga 1998 adalah layak untuk menghadiri uji bakat tersebut.

Berikut adalah butir-butir lanjut:
Tarikh : 20hb Disember 2014
Masa : Jam 8:00 pagi hingga 5:00 petang
Lokasi : Sek Men Keb Adela, Kota Tinggi
Syarat : Bawa kad pengenalan untuk pengesahan

Kehadiran orang ramai untuk memberi sokongan adalah digalakkan. Ayuh anak-anak muda, tampil dan serlahkan bakat anda. Luaskan Kuasamu!

*ini kampung saya.. weeeee

Khamis, 18 Disember 2014

3 Hari lepas

assalamualaikum.. salam sejahtera


pastu hari ahad takde kerja.. mandikan pulak baby kancil ni.. ingat tuan dia je nak mandi 3x sehari?? baby kancil dia pon nak mandi jugak.. lama tak vacum.. hari pulak panas cepatlah baby kancil ni kering.. hehehe


pukul 5 petang gerak jalan pergi rumah kakak dekat sg.mas semata nak amik anak sedara dengan beli mee bandung ni.. telur rebus tu alise masak sendiri.. yang ada anak saudara dah chop dulu.. sedapnyaaaaaa..

pasal anak saudara tu sebenarnya dia lari ikut kakak balik lepas kami pergi jemputan jiran.. ingatkan dia tido lagi dekat ruang depan.. panggil senyap je kan.. rupanya dah lari masuk kereta dulu dah.. boring katanya dekat rumah.. semalam nak selamat di hantar pulang oleh abah ke pagoh sana.. rindu adik katanya.. 


pastu singgah kedai buah.. nampak pulak nangka fresh.. ingat nak buat jelly nangka.. sekali tengok semalam habis lembik dah.. hmmmm.. kedondong tu makan ngan asam boi..


beli jugak tembikai susu.. nak makan dengan serbuk asam.. pastu letak dalam peti.. sekejapan jek habis.. :)


pastu balik rumah kakak ipar telefon tanya ada rumah tak.. nak balas loyang kek.. yey rezeki dapat kek coklat.. gembiranya perut 1 hari dapat makan banyak.. pastu gemuk.. pastu diet.. pastu kelaut.. pastu nyesal.. pastu ape pon tak boleh lahhhhhhh





Rabu, 17 Disember 2014

Masalah Ruam @ Kegatalan

assalamualaikum.. salam sejahtera

cream untuk gatal

cream untuk ruam

so far 2 ubat ni alise pakai sangat berkesan.. bole cari di farmasi.. tapi tengok pada pemakai jugak la takut tak serasi kan.. tapi boleh je cuba..