tabung

Khamis, 4 September 2014

Hari Lahir Emak ~ 1 September

assalamualaikum.. salam sejahtera

selamat ulang tahun emak.. tahun ni mak dah 65 tahun.. 


saje kasi suprise.. beli kek 1/2kg je.. tu pon tak habis makan lagi.. nasib kedai ni buka.. ngam2 alise sampai.. tauke kedai tengah deko kek.. alhamdulillah rezeki.. 


pastu beli kuih-kuih je buat penyeri tepi kek.. hahaha.. buat nye petang.. banyak la jugak kuih-kuih yang ade.. mak paling suka donat gula tu dengan kuih yang kelapa tu.. (tak tahu nama).. cekodok udang alise yang suka.. *xde kaitan


time ni abah alise macam sentap sikit.. yelah masa birthday abah alise tak buat gini.. tak sempat nak sambut.. kebetulan jatuh hari kerja.. mane sempat nak prepare persiapan kan.. siap taknak potong kek sesama dengan mak.. huhuhu

tapi alise ade belikan hadiah henpon dekat abah mase jenjalan hari merdeka tu.. alah henpon biasa je.. bole buat call & mesej.. abah alise bukan reti na henpon canggih ni tapi ade radio.. suka abah.. 


 mak
semoga diberi kesihatan yang semakin baik.. 
dilimpahkan rezeki..
tetap iman.. 
ingat sembahyang..
& doakan yang terbaik untuk anak2 mak 
( pesanan ni jugak mak selalu cakap kat kami anak beranak )

5 ulasan:

Kakzakie berkata...

Alhamdulillah... moga mak terus diberi kesihatan terbaik dan dpt menjalankan ibadah dgn sempurna..

Mesti mak happy kan.. syukur alhamduillah..

Diana Rashid berkata...

wah..anak yang baik..jaga hati kedua duanya..:)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Selamat Hari Lahir buat ibu alise..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu..=D

fazianbatrisyia berkata...

selamat hari lahir buat emak alise. sama tarikh dgn kakak sy.
abah pon nak kek tu...thn depan buat utk abah jugak

Nafira usof berkata...

Selamat hari ulang tahun kelahiran buat mak Alise.. semoga Mak Alise di beri kesihatan yang baik.. amin~

besar ganjaran untuk anak yang mengembirakan hati ibubapanye..:)