tabung

Rabu, 8 Oktober 2014

Sape Tau??

assalamualaikum.. salam sejahtera


dekat rumah alise ade 1 pokok tu tinggi sangat.. sebab daun nye halus-halus so abang alise tebang.. sekali dapat kutip hasil pulak.. alise memang tak penah jumpa ni.. saper tau ni buah ke sayur ke?? tapi abang cakap sedap kalau masak lemak.. tapi dia sendiri tak tahu ni nama ape.. pelikkk

8 ulasan:

safurara berkata...

aiyokkk.apa tu.hehehe.xpernah tgk.masak lemak? hehehe.try lah alise.

#BW sambil klikklik IKLAN nuffnang!

Kakzakie Purvit berkata...

Kakak ni org kampung tapi banyak juga pokok /tanaman yg tak tahu nama

Tak pernah jumpa pulak yg ni alise

Unknown berkata...

Oohh.. x pernah tengok lagi sayur/daun camnih. pertama kali tengok nih. itu pon sis x dapat nak bayangkan sangat bendenye.. pokoknye camner Alise?

Diana Rashid berkata...

Ni yang buahnya panjang2 ke..kalau yang panjang2 tu entah apa namanya..isi dalam nya macam ni la..tapi orang masak sekali dengan batang dia..tak ingat lak sama ke tak..ingat2 lupa dah ni..heheh

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

msk lemak? hurmm..tak taula pulak daun apa xpenah jumpe.huhu

kisah si dairy berkata...

baru pertama kali nampak ni elise..ape ek..

FarahFerraDotCom berkata...

ala tak tahu la..1st time tgk nie.. nanti kalau dh tahu nama share na..nk tahu jugak nie..=D

Syamimi Saad berkata...

Xpnh tgk bnda alah ni.. Hehe