tabung

Khamis, 25 April 2013

Bile Harga Emas Jatuh



biler tengok gambar ni.. meh sini nak sekel kepala auntie 1x.. haha.. berani2 plak pakai emas sampai melayut gitu.. tau la emas tengah murah.. tapi betapa bijaknye auntie ni siap bawa pistol tu hah.. pandai plak auntie.. eh tetiba..

minggu lepas opismate alise frust giler bile dapat tahu harga emas jatuh.. sebab bulan 6 dia nak jadi pangantin .. so dah siap beli la emas serba berdiri mase awal bulan 4 aritu.. beli plak kat Singapore.. harga mase dia beli mahal lagi dalam RM180++/gram.. jauh giler beza ngan RM155/gram last weeks.. hah.. ko mampu?? CINA memang kena mampu.. huhu.. 

yelah mane la nak tahu harga emas pasaran boleh turun kan.. kalau alise tahu, alise pon standby duit dah.. nak jugak tambah koleksi emas yang ada.. hmm..

9 ulasan:

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh time ni lah nak beli emas byk2 kan..
tapi duit nyer plak nan hadoo..
hahaha

ini kisahnya berkata...

duit dah habis g USS ae.. dan muka.. :P

Syamimi Saad berkata...

amboi auntie ni...bukan kemain dia.. dok pakai gitu x 'cung' mana pun.. haha..

alamak, yeke hrga murah.. erm.. kalau en.tunng nak beli pun, dia kat lbnan lagi..

ini kisahnya berkata...

mimie.. lubnan ke labuan yek?
dgr la ni dah naik cikit..

Merok berkata...

Mak cik tu santik lah..

Syahirah Hashim berkata...

jemput join :) http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/04/first-giveaway-by-iyraa-cariyno.html

||aLeaSaRa|| berkata...

perghhh tererlak makcik tu kata org sediakan payung sblm hujan.tu bw psitol ngeee

Syamimi Saad berkata...

alise~ lubnan syng.. kem kawkaba lebanon..hehehe.. kalau labuan dah kelip2 mata suh beli..hahaha

ini kisahnya berkata...

merok : cantik solek nye jugak.. :P

alea : jgn pistol mainan udah.. plesing jek..

mimie.. jauh nye org tersyg