tabung

Rabu, 18 Oktober 2017

Satu Entry

assalamualaikum.. salam sejahtera

2017 tanpa ada 1 entry pon. banyak kenangan nak coret tapi masa dah takde sejak berkawin ni. blushing :)

alhamdulillah dah masuk 6 bulan perkahwinan ini.. masih mood honeymoon lagi sebab belom ada tanda muntah @ loya. baru tahu rasa camne sedih org lain gendong anak kecik ke hulu hilir,, gomol pipi,, tapi alise masih belom dapat rasa semua tu.. doakan alise cepat dapat zuriat sebab faktor usia  pon dah lebih 30tahun..

bila orang tanya,, merancang ke?? hanya mampu senyum sambil doa dalam hati.. "mungkin selepas ini rezeki zuriat untuk alise pulak aamin"

sape je yang kawin xnak anak kan.. kan anak penguat kasih sayang.. laki pulak pencinta budak kecik.. harap main anak kucing kembo tu jelah bila pulang dari kerja..

jenis kucing tu pula melesek je dekat kaki.. terpijak baru tau.. hmmm..



2 ulasan:

Shafyqah Azry berkata...

semoga dimurahkan rezeki, cepat cepat dapat baby hehe. selamat pengantin baru jugak!

SalbiahM berkata...

Hehe...semoga cepat dapat baby ye