tabung

Jumaat, 10 Oktober 2014

Makan Lagi Best

assalamualaikum.. salam sejahtera

kadang kala lapar tak tahu nak makan ape.. paling senang beli dekat pasar malam je.. tapi ade hari selasa ngan khamis..

tapi semalam baik sikit.. malas nak p pasar malam.. kang kalau dah jejak kaki kat sana,, dari nak beli sate rm 5 dah terpaksa beli apam balik.. beli jagung.. beli putu piring.. owhhhh nafsuuuu sangat..


tak singgah pasar malam.. tapi kirim jiran beli subway.. wahhhhhh rasa nak terbelahak.. kenyang giler.. boleh pulak sume bahan di curah sekali.. mau tak gemuk subway tu.. tapi syukur la.. kenyang.. alhamdulillah.. 


mak pulak request megi.. kalau masak megi ni.. letak cili potong dengan telur separuh masak.. dah sedap dah.. bau tu yang tak menahan.. ngecek jugak sikit.. wakakaka.. ni perut ade belaan ke hape.. larikkkk


pastu tempah roti dengan kawan sekampung.. 1buku tu rm5 jek.. murah kan.. beli 4 terus.. makan sambil hadap semanis kurma.. 

8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Eh... tak kenyang-kenyang bila depan mata banyak betul yg sedap-sedap ye:)

safurara berkata...

hahahaha makan saje.bestnya makannnn~ hehehe

#KlikKlikIklanNuffy

Mila Hilas berkata...

hahahaha banyak gila mkn..tp roti yg tabur dgn ayam ape ek panggil, tu sdp kan?

Nurfatin Liyana berkata...

banyaknya makan.. kita geng ! Fatin pun suka makan jugak :)

Nurfatin Liyana berkata...

banyaknya makan.. kita geng ! Fatin pun suka makan jugak :)

Nafira usof berkata...

Ayat terpaksa beli tu memang x tahan. kalo gi pasar malam.. memang semua bende nak beli kan.. hahaha..

roti tuh nampak sedap sgt.. murah pulak tuh.. huhuhuhu

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Okey dpt idea dh.. esok pagi nk bfast subway lah.. hehehe

Sya Mimie berkata...

Alise.. Kita dalam keadaan 'pantang tengok' sekarang ni.. Kna masuk list ni nk mkn pas dh slsai pntang nti.. Muahaha