tabung

Selasa, 23 September 2014

Tuntut Janji

assalamualaikum.. salam sejahtera

anak sedara ni kalau alise yang janji ajak main tanam.. selagi tak pergi selagi tulah bising je kat tepi telinga.. gerammm. hari sabtu kan balik pukul 1.. masak lunch dulu,, makan,, pastu tengok runningman jap tv2 baru gerak p taman.. nasib pukul 5 tu redup..






selfie la korang.. acik tangkap gambar dari jauh je.. dah dapat duduk.. bontot pon berat nak gerak.. hahaha

oppps.. tuan blog comot pulak..


wahaha.. balik dari taman jiran datang rumah hantar kacang pool.. tulah saper suruh plesing kat wechat.. dah alise pon dengan tak malu ngecek sepinggan.. alise balas terus mangkuk dengan pecal buat tengahari tu.. 

ooooo macam ni rasanye kacang pool tu.. hmmm duduk je JB tapi tak penah lagi makan kacang pool yang femes kat larkin tu.. sedihhhh

3 ulasan:

Diana Rashid berkata...

Buat sendiri je..bukan susah pun..:)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Wah kemain happy la bebudak nie acik alise bawak main yer.. =D

Sya Mimie berkata...

Bdak2 kalau kita jnji mmng kna tunaikan.. Hehe
Kacang pool? Xpnh tgk pn..hehe