tabung

Selasa, 9 September 2014

assalamualaikum.. salam sejahtera

sambungan dari entry lepas..

eh arini patut wordless kan?? ah xde2 nak letak jugak pic banyak2.. sebab alise ni kalau blog orang lain banyak gambar lagi suka pulak menempel kat blog orang tu.. hehehe..

pelamin serba putih + gold

sepupu muda2 entah berapa banyak ambil gambar.. pastu send kat group.. bengang jek ngan diorang.. penuh terus memory phone.. 

tapi diorang selfie dekat pelamin.. alise selfie dengan pengantin dalam bilik.. wakaka.. sementara tunggu pengantin lelaki datang kan.. lagipon alise balik cepat.. tak sempat nak jumpa pengantin lelaki..


makan sedap2 belaka.. 
pajeri nanas
fucuk masak lemak
rendang daging
ayam berempah
   
ni pulak dessert
puding cocktail
taufu panas

dan ini la rojak petis yang alise hadap kat dapur.. yang konon bz jek kat dapur tu.. (gambar blur) dasar dengki.. dan ini paling cepat habis.. tengahari dah sold out..
 
ingat senang ke nak lepas tol ni.. nasib la dapat orang johor ( alise tak tahu pulak kalau negeri lain ade jugak sistem tol ni ) memang susah nak lepas.. padahal nak jumpa bini sendiri pon kan.. 

2 tol baru lepas.. naik segan dah pengapit.. tu belom mak andam tutup muka isteri lagi atas pelamin.. pengeras tu lagi besar tau.. 

alhamdulillah.. happy cousin alise dapat duduk atas pelamin.. peluh2 si suami.. alise tak sempat gambar dengan mempelai.. sedihhh..

petang sikit mempelai turun entah kebun getah mane ntah.. buat outdoor.. cantik nye lahai pemandangan.. 

** hai pakwe.. bile nak merisik kite ni.. tak sabar nak timang anak.. Opppssssss

2 ulasan:

Mar Mansor berkata...

cantik pengantin tu..baju pengantin pon sangat sweet

CikLily Putih berkata...

nampak cam sedap je lauk pauk tu ek..