tabung

Isnin, 19 Mei 2014

Majlis Pecah Tanah & Pendaftaran Rumah di Bandar Penawar




semalam berpeluang pergi isi borang untuk pendaftaran rumah kos rendah & sederhana.. yang memang ikut kemampuan gaji la kan.. tak ape walaupon masih bujang.. mane tahu lulus kan.. tu namanye rezeki.. usaha je selagi boleh.. 

size ade 4 jenis : 

  • 20' x 55 ' = rm 42000
  • 20' x 60' = rm 80000
  • 22' x 70' = rm 130000
  • 20' x 65' ( 2 tingkat ) = rm150000
alise amik yang rm42k jek.. ate, dah kenape beza 5' jek tapi bayar beza sampai rm40k kan.. bole dapat 1 lagi rumah yang harga rm42k.. ye dak..

keluasan memang kecik la bagi yang keluarga besar.. tapi kalau dah harga rumah pon sekarang mencanak naik.. rebut je peluang yang ada.. boleh jadi aset akan datang.. insyaallah.. 

balik dari isi borang.. alise belanja adik makan chicken chop.. ntah kenape adik mengidam sangat ntah.. nasib la mood kakak dia baik.. dapat la makan  free hari tu.. 

separuh peha ayam nak habiskan.. sendat perut?? kompom la kan.. T_T..

perapan yang sedang elok dah.. tapi kuah nye sedikit masin.. coleslaw nye sejuk.. sedap je ratah.. harga rm10.. 

8 ulasan:

Nafira usof berkata...

Bagus Alise.. rebut lah peluang yang ade. mana tau rezeki kan~
harga rumah kat malaysia memang akan sentiasa naik.. bukan senang dh nak beli rumah yang harga mampu beli cam nih.

Farah Waheda Wahid berkata...

Alhamdulillah, moga2 ada rezeki tau... buat aset selagi boleh...

Eiqa Almond berkata...

singgah sini masa tak makan tengahari lagi, okayy laparrrr.!! sedapp nyeeeeeee

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

Beli rumah tak rugi.. aset berharga tue..=D

MissNick berkata...

good2....ada peluang ni rebut je...bukan senang nak dapat rumah murah zaman sekarang ni...

Puteri berkata...

nampak sedap je chicken chop tu. hm lapar pula rasa. haha

Chot berkata...

Gudluck. Moga dapatla...untung beli rumah awal2.. :))

Fadzi Razak berkata...

dia pilih macam mane tu? undi ke memang konfirm dapat?