tabung

Rabu, 14 Ogos 2013

Raya 2013 ~ Duit Raya




ingat budak2 je dapat duit raya? alise pon dapat hokey.. RM32.. dapat la ganti balik duit yang alise bagi dekat anak buah,, hehehe.. tu pon siap ada yang perli2 kenapa dah besar panjang masih dapat duit raya.. ehhhh sukati la.. orang bagi kite menerima.. ye dak.. tu pon nak jeles.. 



6 ulasan:

Rosmiza Ali berkata...

Untungla, dapat duit raya.. Kite jugakla ternganga2 duk tadah tangan tp takde yang nak hulur.. Huihui.. =)

siti alfakhishah aman berkata...

alise jugak la untung sebab tadah tngan dapat duit raya.. hehehe

wahida berkata...

tu lah namanya rezeki kan...org nak bagi, takkan kita nak tolak, ye dok?

siti alfakhishah aman berkata...

ye ye ye.. bole buat tambah2.. tak gitu..

Sya Mimie berkata...

untung alise.. :)
kita xde pun..kalau orang hulur pun terasa segan pula nak ambik..

siti alfakhishah aman berkata...

ni dengan adik beradik wajib minta.. hahaha.. dengan orang lain tak bole la gitu..