tabung

Isnin, 15 April 2013

Saper Tau Ni Anak Sape??

Salam..


tau la nak dekat mengundi kan.. Sebab abah alise duduk dekat FELDA.. so banyak la risalah / majalah pasal pembangunan FELDA apa semua dapat.. kalini lain sikit.. dapat majalah macam kat atas tu..                           

selak punya selak jumpa dak kecik nama DEDE @ APIS.. ni anak blogger KAK ANA SUZANA.. anak dia kan lelaki yang no 2 ni penah masuk paper METRO.. ni entry Kak Ana.. pakai baju yang sama kan.. tapi mungkin yang ni lambat sikit kua kot..


sejuk hati kak ana tengok pic ni.. 


upload 2x.. comel..

P/s : dah lame Kak Ana tak bebel kat belog dy.. pembawakan budak gaknye.. :)











6 ulasan:

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh hensemmnyer anak blogger ni...
glamour gituu..
heheh

siti alfakhishah aman berkata...

mau x hemsem.. sorang je boboi..

Mimie Najib berkata...

haritu masuk paper.. =)

siti alfakhishah aman berkata...

mimie.. masuk paper dulu baru masuk majalah.. tapi baju sama..

Mimie Najib berkata...

baju tu mngkin sebab dia suka kut.. untung kecik2 dah masuk paper, majalah.. kita ni masuk blog je..haha

siti alfakhishah aman berkata...

blog pon suam2 kuku kan mimie..