tabung

Selasa, 28 April 2015

Acar Tahun / Acar Buah Warisan Asli

assalamualaikum.. salam sejahtera


boleh dikatakan sekarang kalau ade majlis perkahwinan atas meja akan ada letak semangkuk acar tahun / acar buar.. paling tops biasanya di johor la.. tak tau pulak negeri lain macam mana..

& yang paling best acar tahun / acar buah ni paling best makan dengan nasi panas2.. lauk lain xde pon takpe.. mak alise paling suka ni..  


masa mak takde selera makan.. opismate bagitau yang ex-opismate pon ade jual acar ni.. tu yang try sebalang.. alhamdulillah mak respon cakap sedap.. tapi kalau lebih minyak sikit lagi sedap.. tak kering.. 

kalau nak beli bole cari kat sini..


ig : @warisan_wsg


3 ulasan:

Ija Rased berkata...

bestnyaaa

Kakzakie berkata...

Betul alise tempat kita ni macam dah jadi kemestian acar buah mesti ada utk hidangan masa majlis kahwin..

Nur Shafiq berkata...

tagline macam cantik. rasa mesti sedap nihh