tabung

Selasa, 16 Disember 2014

Pengantin Lagi

assalamualaikum.. salam sejahtera

haiiiiiiiii *lambai tangan
seminggu sekali alise update blog kesayangan ni.. bz ape erk??


sabtu lepas pergi wedding jiran.. selfie kejap sebelum keluar rumah.. panasnya cuaca masa ni.. pengantin lelaki pulak tumpang salin baju dalam rumah alise.. so alise join jek pengantin lelaki berarak.. eh ni alise di pihak siapa yek?? hahaha


tapi pengantin belom masuk rumah alise dah pergi amik makanan dulu.. lapar balik kerja tak makan lagi.. 

sedapnya tatap lauk ni pagi2.. *belom sarap.. hmmm

tukang masak adalah abah alise.. bangga dengan abah sebab pandai masak lagi hebat dari anak dia ni.. menurun hanya pada akak sulong.. alise masak so so jek.. 

lauknya ada ayam goreng,, kari lembu,, acar nenas,, daging masak hitam dengan acar tahun (paling win)


sebelum balik masuk rumah jap.. nak amik gambar dengan pengantin ramai na kawan nye nak bergambar.. so alise amik gambar zoom dari kejauhan jelah.. janji nampak jugak rupa pengantin.. muda lagi pengantin baru 19 tahun & jugak anak bongsu.. tu yg nampak grand majlisnya.. 

nanti nak update wedding boss kecik pulak.. sebulan dah tangguh entry tu.. 

6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Ohh.. pengantin lelaki bersanggah rumah alise ye. Kira macam rumah pengantin jugalah sibuknya ye:)

safurara berkata...

bulan 12 adalah minggu mkn kenduri.hehe

Nafira usof berkata...

dari jauh boleh nampak muda remaja lagi pengantin nye.

pandai ayah Alise masak yer. jadik tukang masak kenduri lagi hah~ bertuah Alise. hehehe

Diana Rashid berkata...

Muda nya pengantin ..bagusnya..muda2 dah bijak merancang masa depan..

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

pengantin sama umur masa farah kawin dulu jugak..hehehe

Cik Fafa berkata...

kahwin muda la ni yer. hehe. selamat pengantin baru buat mereka. ^^