tabung

Jumaat, 28 November 2014

Akikah Aqiel Qayyum ~ Goodies

assalamualaikum.. salam sejahtera

 
muhammad aqiel qayyum bin mohd fauzi
2tahun 2 bulan


majlis akikah insyaallah malam ni.. persiapan seperti biasa.. kena prepare 2 hari awal.. so hari ni tinggal masak-masak,, kemas-kemas,, & makan-makan.. tapi alise masih kerja lagi hmmm.. budak kecik ni pon semalam petang baru balik.. tak puas gomol..



ni jajan-jajan yang kakak beli.. ala beli dekat kedai ECO rm2.. beli dengan bakul sekali.. 




malam semalam sengkang mata siapkan goodies bag 50pcs sampai pukul 1.30 pagi.. buat berdua je ngan kakak.. yang lain semua dah tido.. takde ape sangat pon.. susun jelah biskut 2 jenis dengan air kotak masuk dalam bakul tu.. yang merah untuk tetamu perempuan.. yang biru dengan terkois untuk tetamu lelaki..

saja je bagi bakul.. senang jugak tetamu nak bungkus makanan bawa balik.. tu jek..

5 ulasan:

Kakzakie berkata...

Baguslah masuk bakul Alise. Boleh buat simpan barang. Macam ini memang org akan guna sampai bila-bila. Panjanglah jariah tercatat...

SalbiahM berkata...

comel bakul tu..in the future boleh guna jugak, so tak membazir

Diana Rashid berkata...

cantik nya godies bag dia..nanti share citer pasal goodies bag tu..:)

Cik Fafa berkata...

nice idea. sekurang-kurangnya berguna jugak bakul tu. huhu

Sham berkata...

salam perkenalan...

waa ni musti meriah majlis nih...hee

btw i folow u #414...