tabung

Isnin, 9 Jun 2014

Thanks Sahabat

 


 alhamdulillah masih di panjangkan usia setahun lagi.. masih diberikan kesihatan yang baik oleh Allah,, diharapkan terus istiqamah dalam menjalankan ibadah.. amin.. 

tak sempat sahabat saya nak suprise kan saya masa haru jumaat lepas.. pasal hari jumaat lepas saya amik leave.. kesian dia.. 

dari jauh je dah nampak parcel ade atas meja.. saya bajet bukan saya punya.. pasal minggu lepas saya xde beli online.,. konpiussss.. ^______^

siap tanye sahabat saya sorang ni.. ade ke saper2 minta alamat opis.. sahabat siap mengaku xde pon saper2 mintak alamat.. rupanya komplot kan.. menangis kejap saya.. 



buat sahabat,,
saya tahu awak baca.. thanks jadi kawan saya dari 2004 sampai sekarang.. tapi kalau takde timeline dekat pesbuk haram ko nak ingat besday aku kan.. xpe xpe.. aku faham.. :)

suka suka suka sangat hadiah ni.. kalau dapat kaler hijau lagi aku suka.. sebab tu kaler peberet aku.. 

pesanan yang ko bagi tu.. insyaallah kalau jodoh aku kuat dengan sidia dapat la kau merasa nasi ayam kat wedding aku.. sebab aku x buat nasi minyak.. jimat kos.. hahaha

anyway.. thanks sangat2 k sahabat.. 


2 ulasan:

Kisah Si Dairy berkata...

alhamdulillah..ada yang mengingati...

Nafira usof berkata...

Sweet!! bestkan dapat sahabat yg menghargai kita cam tuh. bukan nak senang carik kawan yang sentiasa bersama kita..:)