tabung

Selasa, 25 Februari 2014

Mohon DOA Kalian

Sori la lame x hapdet.. Taip2 simpan.. Taip2 simpan.. Pastu lupa publish.. Pastu malas edit balik.. Semua pon tak boleh.. Bagi masa sikit ye.. Nanti alise buat auto publish schedule.. :)

Sebelom tu nak minta DOA korang untuk kesembuhan penyakit mak alise.. Dah sangat lama sebenarnye penyakit tulang pinggang tu.. Tapi xla sampai melarat mcm ni skali.. Nak bangun duduk kerusi roda pon xboleh.. Duduk jek kat katil.. Moga dengan DOA kalian.. Insyaallah..



 "Dengan sembayang malam insyaallah penyakit boleh sembuh sedikit demi sedikit.. Bangun sembahyang malam.. Bangun sembahyang malam" - ustaz kazim Elias

Teringat kata2 UKE di astro.. Ayat tu Memang betol sangat..

Saat orang lain lena diulit mimpi.. Mak alise dah bangun siapkan diri untuk solat.. Walaupon tido pukul 12mlm.. Adik perempuan peneman sebelum berangkat kerja..

(Alise larang mak alise bangun kalau xde sape teman nak ke bilik air.. Selagi xde orang jgn pergi.. Sebab mak dah banyak Kali jatuh.. )

posted from Bloggeroid

3 ulasan:

ct kektus berkata...

sedihnya. :(
moga mak pulih seperti biasa ye.

Naniey Jemiey berkata...

semoga mak alise cepat sembur.. sabar yaa ..doa byk2 yaa dik..

Sya Mimie berkata...

moga mak alise sntiasa kuat.. dan sembuh seperti sediakala..