tabung

Isnin, 6 Januari 2014

Rindu Semua

Sorry korang.. Nak hapdet x bole ni.. Nak drop komen x bole.. Nak tengok gambar korang pon x bole..

Yang bole cuma baca entry korang jek..

Yang bercerita pakai gambar.. Alahai.. Memang x paham.. Tapi sape suka hapdet pakai gambar memang alise selalu terjah OK.. He he..

Kan best kan kalau cerita pakai gambar kan.. Lagi-lagi macam Dr helina tu. Penuh wall screen..

Kalau yang cerita xde gambar tu bukan alise x terjah.. Cuma kalau boleh jarak kan ayat sikit kot. X la berpinar mata ni dok merenung tulisan kan..

#entry tiada gambar.. Senang x korang baca??

posted from Bloggeroid

4 ulasan:

J.Syazwana berkata...

kalau ada gambar gembira sikit kan? kikiki.

msredcheesecake berkata...

sy tak reti buat entry takde gambar...mesti nak letak jugak...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sng bc sbb tak pnjg..huhu

Sya Mimie berkata...

biasa la tu alise.. kita pun suka bca entry yang ada gmbar..