tabung

Selasa, 7 Januari 2014

Resipi Atkins ~ Ais Blender Perisa Koko


saper cakap diet tak bole minum air best-best?? banyak sebenarnya menu yang senang-senang kat file group tu.. tapi rajin tak rajin jelah.. (lama x post entry atkins) 

alise lagi suka pakai bahan yang mudah di dapati dari buat resipi yang banyak bahan.. paham ke tidak?? ni alise bagi resepi nak buat ais blender macam chatime @ coolblog. tapi xde bubble la kan..


bahan-bahan :
1 cawan whipping cream ( brand anchor )
1 1/2 sudu serbuk koko
pemanis tiruan( stevia )
ais kiub


semua bahan di atas hanya perlu di blender sehingga lumat..


taburkan lagi sedikit serbuk koko.. alahhh buat macam milo tabur tu.. sedappppp.. 

5 ulasan:

Nory Zoulkefle berkata...

nory selalu buat milo blended,pastu tabur milo banyak2 kat permukaan atas tu...hurmmm yummy...

adrianna syaz berkata...

Sedapnya..cekelat..i like :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

yui buat versi aiskrim..nyum2

ct kektus berkata...

ohh. amalkan atkins ea. dulu pernah try tp rasa x serasi.terus stop. hihi :D

Sya Mimie berkata...

sedapnyaaaa..