tabung

Isnin, 20 Januari 2014

Harga Emas 2014

Minggu lepas dah dapat bonus kan.. Maka minggu ni sesi menghabiskan duit plak.. He he he.. Tapi kena la jimat jugak kan..


Em.. 1minggu emas dah naik harga dah.. Nak raya cina kan.. Now, harga emas rm140 Segram.. Minggu lepas baru rm135.. Lambat sekentot jek.. -___°




Dapat la beli cincin, loket untuk rantai dengan loceng untuk gelang tangan.. Pon dah nak dkt 1k.. Oh my...~

Alise cuci sekali rantai, gelang tangan, ngan anting-anting.. FOC jek.. Dah cantik bole melaram macam mak mak datin wanabee.. He he he..

posted from Bloggeroid

7 ulasan:

msredcheesecake berkata...

best la melaram CNY nanti..hhee

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

Cantik..tapi btl la orang kata kalau nak beli emas kena beli time raya cina sebab lepas raya cina harga mencacak naik dah.. =D

Abak Lorong Cinta berkata...

wah..cantik!!

siti alfakhishah aman berkata...

@msredcheesecake : bling bling

siti alfakhishah aman berkata...

@♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) : sebab cina kan pakai emas

siti alfakhishah aman berkata...

@Abak Lorong Cinta : maseh..

Sya Mimie berkata...

untung bagi mereka yang dapat bonus. tahun ni termiss sebab senyap2.. so bos pun senyap je.. xpelah..xde rezeki..