tabung

Khamis, 2 Januari 2014

Ambil Mudah Jek

assalamualaikum..

harini nak borak sikit.. pasal keselamatan kepala..

Hebat ke x hebat belakang kire.. Janji selamat kan.. Tak la nanti nak kutip sisa otak kat jalan kan.. sedih..

Alise duduk dalam kawasan felda.. Biasa sgt nampak.. Kadang alise pon xpakai helmet jugak.. Tapi dah nama pon kampung.. Kompom masih bw slow kan.. Jalan bukan beso pon.. tak pakai helmet pon xpe.. kan kan..

Tapi yang ni dah buka helmet dekat jalan besar yang dah kompom banyak lori2 besar.. Kereta laju2.. Ni bukan mat rempit tau.. Tapi orang tua..Ada helmet  tapi di letak dalam bakul.. ni nak selamat bakul ke nak selamat kepala.. laju bole tahan.. Bila excident dah pecah kepala baru tau.. Nyesal pon xguna..

Sebab tu ada kempen pakai topi keleder..

Hah cane nk nasihat kan.. Huhu..
posted from Bloggeroid

1 ulasan:

adrianna syaz berkata...

Letak buah tembikai setgh kat kpala dia tu..ha..gnti helmet.hehe