tabung

Khamis, 10 Oktober 2013

Birthday Adik Perempuan


sejak adik duduk sama dekat rumah ni (sebelum ni tinggal menyewa di Pasir Gudang) nak jugak la sambut besday gurl sorang ni.. 

kalau sebelum ni lagi untung.. bole terus order kek jek.. sebab adik keje kedai kek.. tapi kena keluar modal jugak la kan.. 

alise buat kek coklat jek untuk adik.. sebelum dia balik keje,, letak comel-comel letak dalam bilik dia.. 


lepas buka pintu.. menjerit dia.. 


nampakkkk tak topping nye??.. melimpah coklat ke sekeliling pinggan.. best kan bila buat sendiri.. tu kertas coklat tu tak sempat nak tulis pape.. cepat pulak dia balik keje malam tadi.. 

punya suka adik time ni.. wekwek..

saja buat special kek untuk dia.. nak gembirakan hati dia.. (padahal dah habiskan pavlova yang adik beli semalam) hahaha..

** nota untuk dhieya hasbi **
selamat panjang umur.. dimurahkan rezeki sentiasa.. dan dilindungi dibawah naungan NYA.. insyaallah

6 ulasan:

adrianna syaz berkata...

Rasa seronok dan puas ati bila dpt buat kek utk org yg tersayang kan? :)

iu-hazirah berkata...

jemput baca

http://www.iuzira.com/2013/10/intai-intai-entry-blog.html

siti alfakhishah aman berkata...

@adrianna syazpuas sgt.. baru nak blaja2 buat kek ni.. semangat..

siti alfakhishah aman berkata...

@iu-hazirahthanks awak.. saya dah baca dah entry awak

Sya Mimie berkata...

untung dapat kkak yang rajin msak2.. :)

siti alfakhishah aman berkata...

@Sya Mimiejangan la puji lebih2. kembang idung..