tabung

Isnin, 20 Mei 2013

Jari Membengkak



ni bukan nak tayang cincin baru  ok.. ye.. alise tau la emas tengah murah tapi idok la kawan nak menambah lagi koleksi.. cincin sendiri yang ada pon tak terpakai.. (padahal ada 1 jek)

kenape tak trade in?? pasal alise ada 2 cincin tak tapi cincin tu orang bagi.. bukan beli sendiri.. 1 dapat masa benti kilang Celestica JB, 1 lagi ex bagi.. sayang ko orang bagi pastu nak trade in.. lau beli sendiri opkoz kena ganti yang sedap pakai punya.. baru bole riak.. "saya banyak duit beli emas.. saya nak jadi mami jarum".. hahaha..

kenape tak pakai?? tak terpakai sebab jari tu la.. makin lama makin kembang.. sepeten la dengan badan.. kalau naik.. naik membukit.. kalau susut tak nak plak susut jadi ramping..


sampai setakat tengah tu jek.. pastu tak leh sarung dah.. takpe.. take time.. kalau jari tu dah susut.. alise riak sini lagi.. ok bai.. 

8 ulasan:

nur berkata...

hi..blog walking here...singgah r blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko atau wat yg tersyg...

Mimie Najib berkata...

eh, jari membengkak ke, jari makin comel..hehehe.. like me, cincin tunang masa beli risau nti terketat..last2 sekarang simpan dulu sebab longgar..haha
jari mengecil kut..

siti alfakhishah aman berkata...

nur : thanks..

mimie : jari mengecut pon takut gelongsor plak cincin nye.. lagi rugi..

tenku butang berkata...

hu2.. teman pun cincin longgar jugak.. sebab masa beli dulu mmg pilih besar sikit (sikit je..) sebab pk nti klu badan naik x muat lak cincin tu.. tp sapaia sekarang still longgar lg.. terpaksa pakai kat jari tgh supaya x jatuh.. hu3

siti alfakhishah aman berkata...

TB.. UNTUNG BOLE PAKAI LAGI..

Nory Zoulkefle berkata...

nory tang jari tu tak naik sangat , tapiii tang badan , masyaALLAH, Lemak sana sini..hehe

siti alfakhishah aman berkata...

nory.. la ni dah turun sikit,.. tahap kesabaran menahan lapar nasi.. pffftttt.. sabo3

Cik ina do do cheng berkata...

bila melihat jari itu tetiba cik ina teringat jari cik ina yang tetiba membengkak macam tu lepas bangun tidur. sakit sangat terpaksa cik ina suruh arwah adik potong cincin tu dengan playar.bersabau ye