tabung

Rabu, 5 Ogos 2015

Yahoooooo

assalamualaikum.. salam sejahtera

pergi sabah lagi untuk kali ke 3.. doakan semuanya dipermudahkan..


tiket untuk dewasa 6 orang 1 kanak2 hanya rm1120.. murah kan.. beli sebelum puasa aritu.. tengah online nampak ade promo terus ajak family akak book.. pastu akak cakap belikan untuk mak abah sekali tapi ni mak abah tak tau lagi.. saja kasi suprise diorang yang teringin sangat nak p sana..

tunggu kami bahhhhh -tagline sabah

1st alise pergi 2010 tiket masa tu rm200 pergi balik.. pastu 2011 pergi lagi rm68 pergi balik sebab air asia tengah promo rm3 masa tu.. untungkan beli masa promo.. 

#sekarang persediaan untuk ke cameron pulak hujung bulan ni.. tak sabar

2 ulasan:

Sally Samsaiman berkata...

selamat bercutiiii! :D

Kakzakie berkata...

Kakak macam dah lama tak jumpa N3 Alise
Lama bercuti ke?