tabung

Selasa, 25 Ogos 2015

Perfume ~ PreciousRCW

assalamualaikum.. salam sejahtera


kalau dah namanya artis kan jual ape pon mesti terpengaruh.. lagi2 artis glem sangatttt.. pastu kawan hasut suruh beli.. dah kena jugak la ade stok 1 hehehe.. nasib la masa hasut tu memang ngam2 perfume alise pon jatuh berderai sembah bumi.. pffffttt terus wangi 1 bilik..

stok tak banyak keluar.. tu yang seller amik preorder sampai sebulan pon belom tentu dapat stok..

sapa nak beli boleh beli dengan kawan alise.. cakap jek nama alise.. pm dekat FB dy k.. 
link --->kykynz

4 ulasan:

Jueliza Jamani berkata...

memang wangi.. siap order kat jue sampai terpaksa tolak order..

kisah earty berkata...

singgah sini

nik ros berkata...

teringin nak beli tapi tak sempat lagi naak beli.ramai yg cakap perfume ni wangi

Eiqa Almond berkata...

laaa perfume, ku pikirkan air teh gelas pendek tadiii