tabung

Sabtu, 17 Januari 2015

Semalam

assalamualaikum.. salam sejahtera

balik kerja penat-penat.. abah panggil kat dapur ajak makan.. eh dah siap masak sup lidah lah.. ni yang best ni.. :) cuti masak


alise paling suka abah masak jenis sup / berkuah.. mesti bertambah punya.. lagi-lagi mee bandung abah.. lazattttt. tapi masin sikit.. lidah orang tua kan.. xpe..

sebab balang duit syiling ni pon dah penuh meh la kira sekali.. buat top up beli barang dapur hmmm.. jimat-jimat belanja pon sekali bayar je habis dah rm50.. bayar pakai syiling.. ape ade hal kan.. hahaha 

3 ulasan:

anajingga berkata...

kak ana tak pandai makan sup organ2 ni alise, nampak sedap je bila org makan, banyak tu wang tabungan hehe :)

ct kektus berkata...

sup lidah ? kalau bg kite, mmg tak reti nak makan, hihi sup ekor pon sama. :D

SalbiahM berkata...

rajinnya abah pandai masak..untung Maknya..