tabung

Rabu, 14 Januari 2015

Bila Anak Sekolah

assalamualaikum.. salam sejahtera

tak dapat bayang lagi camne lah time alise hantar anak sekolah.. tapi rasa cool kot.. sebab budak sekarang cepat sangat berkawan.. tak macam budak dulu-dulu.. malu sangat..


kahkahkah.. saje jek update status pasal anak sekolah.. padahal takde anak pon lagi.. minggu ni kan newsfeed penuh dengan anak sekolah bagai kan.. so alise pon update la jugak.. jelesss nampak *__O


hari ahad balik kampung.. dapat la tengok anak sedara ni balik sekolah.. 1st day je dah comot.. ishhhh.. 

2 ulasan:

Kakzakie berkata...

Anak-anak tahun satu kalau dah jumpa kawan memang ligat Alise - manalah baju tak comot kalau dok main tak kira tempat:)

Nafira usof berkata...

Samalah dgn Anak Sis. balik sekolah jer baju mcm belacan. macam pergi masuk kebun sawit jer gayanye. sabor ejr lah.