tabung

Selasa, 20 Januari 2015

Adik Pulak Belanja Pizza

assalamualaikum.. salam sejahtera


hari ke 2 kat kampung tu.. pagi-pagi akak dah gerak cepat suruh mandi.. haishhhh.. baru nak hirup udara segar kat kampung.. tengok ikan-ikan keli dekat kolam.. dah kena hantar akak pulak kat tangkak nak cabut gigi.. nasib johor ni ahad klinik buka.. 

yang si kecik ni pantang ibu hilang depan mata.. menangis saja.. padahal sebelum tu happy jek suap-suap bubur.. nampak senyum je kan.. lepas tu cranky sampai mintak nyawa.. hmmmm


alise dengan si tukang belanja pizza.. belakang tu abah alise.. mengantuk saja.. mcm drive jek.. 


beli 2 je pizza.. large kiri dengan regular kanan.. sebab mak tak makan ayam.. so alise order pizza sayur dengan daging jek.. sorang 2 keping.. puassss

ikotkan alise nak order dominos tapi lambat pulak kedai dominos ni bukak dekat tangkak.. 



harga.. rm26.50 termasuk tax rm1.50.. order yang promosi jek.. berbaloi

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Sekarang pizza hut memang buat promosi ada yg satu Rm5, RM10 dan RM15. Pilih ajelah.

cik karmila berkata...

saya pun kalau malas mmg makan pizza je..penah buat delivery..promotion dia mmg berbaloi..

Diana Rashid berkata...

Pizza hut penyelamat akak dikala gas habis..heheh...

LYAfrina berkata...

paling jarang makan pizza sbb husband n anak x mkn pizza lgsung