tabung

Khamis, 18 Disember 2014

3 Hari lepas

assalamualaikum.. salam sejahtera


pastu hari ahad takde kerja.. mandikan pulak baby kancil ni.. ingat tuan dia je nak mandi 3x sehari?? baby kancil dia pon nak mandi jugak.. lama tak vacum.. hari pulak panas cepatlah baby kancil ni kering.. hehehe


pukul 5 petang gerak jalan pergi rumah kakak dekat sg.mas semata nak amik anak sedara dengan beli mee bandung ni.. telur rebus tu alise masak sendiri.. yang ada anak saudara dah chop dulu.. sedapnyaaaaaa..

pasal anak saudara tu sebenarnya dia lari ikut kakak balik lepas kami pergi jemputan jiran.. ingatkan dia tido lagi dekat ruang depan.. panggil senyap je kan.. rupanya dah lari masuk kereta dulu dah.. boring katanya dekat rumah.. semalam nak selamat di hantar pulang oleh abah ke pagoh sana.. rindu adik katanya.. 


pastu singgah kedai buah.. nampak pulak nangka fresh.. ingat nak buat jelly nangka.. sekali tengok semalam habis lembik dah.. hmmmm.. kedondong tu makan ngan asam boi..


beli jugak tembikai susu.. nak makan dengan serbuk asam.. pastu letak dalam peti.. sekejapan jek habis.. :)


pastu balik rumah kakak ipar telefon tanya ada rumah tak.. nak balas loyang kek.. yey rezeki dapat kek coklat.. gembiranya perut 1 hari dapat makan banyak.. pastu gemuk.. pastu diet.. pastu kelaut.. pastu nyesal.. pastu ape pon tak boleh lahhhhhhh





6 ulasan:

CikLily Putih berkata...

bestnya projek makan-makan... sedap nangka la

Nafira usof berkata...

hahahahahaha.. semua makanan sedap2.. mana mampu tolak kan! aduhaiiii.. terliur pulak sis tengok nangka tuh. mesti wangi jer baunye kan!

Diana Rashid berkata...

dari gambar meme sampai cerita kek semua buat akak telan air liur..hahahah

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Kek coklat paling melting tgk..Sedap!!! =D

Cik Fafa berkata...

amboi, sedapnya tengok buah tu. kalau hari cuti ni, memang makan ja la kerjanya kan. hehe

MissNadia berkata...

kecur liur tengok kedondong tu.. aduh sedapnya