tabung

Khamis, 27 November 2014

Sakit Perut

assalamualaikum.. salam sejahtera

segala macam ubat


ingat kan tahun ni clear la xnak MC.. dalam pada terniat tu hah pepagi hari selasa dah jumpa mr tandas.. badan dah macam udang dah.. senak betul.. dapat mc 1 hari.. tapi sampai sekarang bisa perut tak ilang lagi.. still ade lagi membuang..

kuat betol ubat sakit perut tu.. 2x makan 2x jugak tido tak sedar.. tak makan hape pon seharian.. telan je ubat.. kruk kruk perut..


pukul 4 macam dah bole bangun sikit.. masak bubur dengan ikan singgang.. pastu mak suruh masak kentang sambal.. ceduk sikit masuk dalam pinggan.. adoiiii.. sakit perut lagi makan pedas lagi.. kuah singgang tu alise letak asam keping banyak sikit.. memang nak masam2 betul.. sedap..

7 ulasan:

LYAfrina berkata...

Byk ubàt tu...
Kna mkn ikut praturan..
Moga cpt sembuh..
Ye la..sakit tu mba kita tahu nk dtg.xpela mc pom.. blh rehat.. lya pnyanmc thn ni dh hbs tau.. huhu.. byk mc sbb eksiden aritu

Kakzakie berkata...

Perut tu baru nak puslih kena sambal kentang dan asam singgang tu yg balik sakit alise. kesiannyaaa....

Ubat ada lagi kena makanlah sampai sembuh.

syasya berkata...

Syafakillah, Alise! Get enough rest. The most important thing is drink lots of plain water!

Diana Rashid berkata...

silap makan kot..

SalbiahM berkata...

sedapnya sambal kentang tu..kadang-kadang bila tak sihatlah teringin nak makan pedas n masam..get well soon ye

Cik Fafa berkata...

banyak betul ubatnya. huhu. semoga sembuh! ^^

Azian Elias berkata...

salam kenal..


sakit perut sebab salah makan ke?