tabung

Selasa, 4 November 2014

Jeruk Jambu Asam Boi

assalamualaikum.. salam sejahtera

wujud lagi ke viral jeruk pelam asam boi tu erk?? susahnye nak cari pelam.. ke tak musim lagi.. dah tu celah mane pulak peniaga yang jual tu dapat stok pelam pulak.. adoii konpius pulak mikir.. yang penting alise cari memang takde.. hmm

tapiiii
tapiiii

jangan ingat takde pelam tak jadi ye.. maka kita tukarkan sahaja buah yang lain.. ai is terlior hokey setiap kali menatap jerok pelam korang.. sampai hati korang.. huhuhu '_'


bahan 
jambu dengan asam boi merah


cili api tak payah.. kang lain pulak rasanya lau campur dengan jambu.. just letak asam jek.. masuk peti 3jam.. kruk kruk bunyi.. sedapnya.. * sambil jilat ibu jari
 

nak lagi best??

asam boi buang biji dulu.. amik jambu pastu selitkan dekat tengah-tengah.. ni lagi sedap dari yang kat atas.. tengok jari tu.. sampai merah-merah.. ko rasa camne? hahaa

6 ulasan:

Nafira usof berkata...

tudiaaaa.. telan ailio terus. hahaha
sedap jugak kan kalo buat guna jambu. nak cuba jugak lah nanti. hehehe

Diana Rashid berkata...

HUih..ni betul2 bikin sakit hati punya gambar..heheh

Dilaella Ella berkata...

salam kenal, terliur nampak ni,sedapnya :)

Rosmiza Ali berkata...

Assalamualaikum Alise! datang melawat ke blog sponsor GA MAMANIZA.. Hehe.. Salam perkenalan ye.. Amboi, tgk jeruk jambu asam boi ni kite pulak yg terliur.. Glup!
Btw, done follow! ^_^ #359
RosmizaAliDotCom

Sya Mimie berkata...

Sedapnya jambu.. Nyumnyum..

Cik Fafa berkata...

terluiq. hehe