tabung

Isnin, 3 November 2014

Ini Semua Salah Mat Yo

assalamualaikum.. salam sejahtera

ini semua salah matyo hahaha.. sapelah emosi sampai macamtu nak menyalahkan orang.. alise terima jek takdir.. mungkin ade hikmah di sebaliknye.. mane tahu lepas ni JDT pegang piala AFC.. sape tau kan.. tunggu next year pulak.. *tajuk takde kena mengena harap maklum*

sambil tengok bola mesti nak mengunyah jugak kan.. ape lagi nak buat kalau bukan makan makan makan.. lagi kalau mood tengah di rundung sedih kan.. nak pulak JDT kalah bola dengan TOK GAJAH.. iyeeee tau gajah besar.. tapi harimau kuat ok..


nak beli sate dah lambat.. so beli otak-otak jek.. ni pon tinggal sikit.. dapat la jugak rm5/ 8batang.. 

selalu kalau teringin nak makan ni alise beli yang dekat kempas tu.. rm100 / 350 batang pastu bakar sendiri.. makan sampai muntah.. tapi nak kesana takde tujuan agak malas jugak sebab jauh jugak.. so nanti bulan 11 abang balik bole kirim lagi dengan dia.. puas makan..


pastu masak maggi letak cili banyak sikit.. konon kalau pedas bole tahan mata la tido lambat hahaha.. pastu sakit perot.. ade jugak ke petua macam tu?? tak logik hokey.. 

yang putih panjang tu saper tau?


ni namanya telur tebu.. sangat sedap kalau masak dengan lemak cili api @ sup.. isinye lembut jek.. 

7 ulasan:

Nafira usof berkata...

otak2 tu kalo dpt makan panas2 memang sedapkan! Delisha memang feberet nih makan "kepalaotak" nih.. hahahahaha

aduhaiiii.. gambar megi tuh x menahan betol!! menggiurkan sangat!
telur tebu??? maknanye tebu tuh bertelur?? gittu?? ade masa share gambar telur tebu yg belom di masak yer. x boleh nak imejin lah. hhehehe

mama amir berkata...

otak2 sedao makan panas2...kalau makan rebut2, lagi sedap...hihi

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH berkata...

Assalam alise,
oohooiii geram nengok megi :P

Diana Rashid berkata...

banyak nya watak tambahan dalam mee segera tu..meriah nampak..heheh

Norhasniza Khalid berkata...

lepas ni tak merasa lah otak-otak jb lagi...

Sya Mimie berkata...

Kureng sikit dgn otak2… hehe

Cik Fafa berkata...

sedap otak2 kalau makan panas2. megi tu nampak menggoda betul hehe