tabung

Khamis, 14 Ogos 2014

Raya2014 ~ Potret Family

assalamualaikum.. salam sejahtera

kalau tahun lepas hanya akak alise yang duduk muar je tak balik.. tu pon dapat gambar dari facebook anak beliau..

tapi tahun ni lagi meriah sebab semua pon berkumpul.. tapi abang sulong pulak xde dengan abang yang no 5.. baru keje.. so tak dapat cuti.. balik pon malam raya..

sejak ade monopod ni la banyak membantu kan.. bole amik gambar ramai2.. lagi 2nd memasing dah senyum.. hehehe..


akak no 2 anak 6 orang.. hanya seorang perempuan.. tinggal di serom mati muar..


akak no 3 anak 5 orang.. tinggal di sungai mas kota tinggi.. anak perempuan lagi sorang dah merayap pergi beraya..


akak no 4 anak 4 orang.. juga anak perempuan sorang..


dari kiri no 7 / 6 / 9 / 8
patut tema kelabu.. yang si adik beli seakan-akan biru.. nasib la 'masuk'


6 orang dari 9 adik beradik..











ni sepupu sepapat di parit sulong.. mane tak meriah.. rumah memasing 10 langkah je.. tu yang berkonvoi pagi raya..

yang tercampak jauh mak alise jelah.. 4 jam baru sampai kampung.. ni pon kami belom balik beraya lagi jenguk nenek.. sedih.. "_"

5 ulasan:

fazianbatrisyia berkata...

selamat hari raya alise...
kg kat mana?

siti alfakhishah aman berkata...

@fazianbatrisyia : selamat hari raya.. kampung kite dekat parit samsu muar..

Rinna berkata...

Napa akak tak dpt tgk gambar nie..

Didie Kamila berkata...

knp semua gmbr x ble tgk..huhu..

Sya Mimie berkata...

Selamat hari raya alise.. Alaaaaa, gmbar xdpt tgk.. Napa eh.. :(