tabung

Selasa, 19 Ogos 2014

Raya2014 ~ Duit Raya

assalamualaikum.. salam sejahtera

jangan sangka dah besar godang gini takde yang nak bagi duit raya hokey..

selagi masih single.. tetap akan tadah tangan nak kumpul duit raya jugak.. hahaha..

dapat dari abang & kakak.. adik pon ade bagi jugak.. total rm68.00

hp n70 rosak dah terhempas ke lantai.. jadi beli la hp cap ayam ni.. rm63.00.. bal lagi rm5 buat beli kopok lekor goreng.. hahaha..

sebenarnya beli hp ni pon nak pakai no yang untuk kerja punya sebab senang nak balas msj lau time drive.. main tekan jek sambil tak pandang hp pon.. ( jangan tiru ).. sebab dah biasa pakai keypad kan.. laju jek taip.. kalau pakai smartphone terkial2 nak menaip.. jari besar kan.. asik lah typo manjang.. mencikkk..

2 ulasan:

Nafira usof berkata...

canteknye cat baru blog..hehehe

untunglah masih dpt duit raya. banyak jugak hasil kolek duit raya tuh.. hehehe

Sya Mimie berkata...

Waa.. Duit raya labur ke fon.. Ok la tu.. Nampak bendanya kn..