tabung

Rabu, 6 Ogos 2014

ByeBye Kesayangan..

assalamualaikum.. salam sejahtera

isnin semalam alise cuti hantar kakak pergi airport senai.. diorang balik semula ke kota kinabalu.. 2 minggu kakak beraya di semenanjung.. 1st raya mesti rumah mak abah alise dulu.. petang raya baru gerak balik rumah mertua dia dekat sagil, muar..


penat menolak troly.. nak balik tu beg nye jadi beranak pinak pulak.. datang sini semua jinjit beg.. balik KK pakat beg besar terus.. 


ni anak kakak yang no 3.. terpaling rapat dengan alise.. padahal orang tua cakap kalau sama bulan, panas kan.. tapi ni kalau dengan alise laju je ngeko.. tengok badan la.. kan same size ngan acik dy.. wakakaka.. 


ni anak kakak yang last.. pulak terpaling takut dengan orang.. alise dengki saja gigit2 badan dy.. tau pulak geli.. 

sampai airport pukul 4.30.. check in pukul 6.30.. so dalam 2 jam tu amik gambar dulu.. selfie selfie pastu makan KFC.. (jangan ada yang kondem pulak kata alise kenapa tak BOIKOT).. 




bye bye sayang.. nanti bulan 12 kita jumpa lagi hokey.. 

2 ulasan:

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Ala gambar2 semua tak dpt tengok la alise...

Sya Mimie berkata...

Sedih.. Xdpt tgk gmbr..
Btw, seronok dpt berkumpul dgn fmly kn..