tabung

Jumaat, 27 Jun 2014

Duit Raya Dari Nuffnang

alhamdulillah.. 

sebulan nak tunggu line internet kembali pulih punya la hazabedah betol.. dari rosak telefon ----> upgred koata wifi ----> terus rosak tak tahu punca.. putus-putus..  tapi bil wajib bayar.. memang tuttttt betol..

buat aduan jangan cakap la.. 10x lebih kol 100.. alih2 dapat msj bagtau dah resolved.. padahal sorang maintenance pon xde datang jengok.. #ko.dah.kenape

nak hapdet entry pakai phone memang tak bole sebab alise tak langgan broadband hp.. -_-

tapi ade 1 software namanya "CELCOM HACK by TeamEwaa1525 version 7.5" yang boleh alise pakai untuk jenguk rumah korang.. tu pasal korang tak nampak alise terjah rumah korang kan.. 

software ni sangat membantu.. nak main facebook bole.. baca blog korang pon bole.. search jelah pape.. setakat ni masih ok.. FREE lagi.. tapi ni untuk pengguna sim CELCOM SAHAJA..

pengguna sim maxis ade jugak.. tapi lupa pulak.. nanti alise carikan k..



sebulan jugak la entry selang2.. tapi masih sempat buat GA.. alhamdulillah..

terselit pulak dekat iklan yang suam2 kuku ni.. maseh NN..









7 ulasan:

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Tahniah...rezeki..=D

Kisah Si Dairy berkata...

tahniah...

aisyah ambris berkata...

tahniah alise,,,

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Alhamdulillah rezeki tu dear..

Selamat berpuasa dan salam ramadan..

Nafira usof berkata...

Alhamdulillah.. rezeki lah tuh~
lepas ni boleh lah aktif balik menulis n3~

Naniey Jemiey berkata...

tahniah... alhamdulilah..rezeki

Sya Mimie berkata...

Intrnt klau buat hal mmng sakit jiwa.. Hehe..
Kita pun skrng ni on pkai fon je.. T_____T

Tahniah ye alise.. Rezeki..