tabung

Selasa, 27 Mei 2014

Tabiat Diri

setiap orang ade kelemahan / kekurangan / kelebihan sendiri kan.. so petang ni alise nak sembang sikit pasal diri alise ni.. minggu lepas pon dah ade cerita details sikit2 kan.. ni just nak top up jek.. O-O

1. tabiat yang paling ketara adelah selak surat khabar dari halaman belakang..
jangan kata surat khabar.. buku pon kadang2 terselak dari belakang jugak.. tak termasuk novel la.. dah kalau baca dari belakang.. baik baca buku jawi kan..

2. suka menggunakan tangan kiri dari tangan kanan..
padahal alise tulis tangan kanan.. terpaling suka kalau tengok orang kidal menulis.. macam2 gaya ade.. ade yg tulis buku terbalik la.. tangan tersimpul la.. eh.. yang penting comel la orang yang tulis tangan kiri.. tulisan pon cantik..

3. suka bergurau..
tapi nada cakap macam nak mengamuk.. yang selalu jadi mangsa mestilah mak.. kalau ngan kawan,, alise kalah beta.. sebab alise tak pandai nak menjawab.. bad bad bad..

** NANTI SAMBUNG LAGI.. TETIBA X INGAT PULAK.. :)

4 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

wah menarik ni nak baca ni...

Fadzi Razak berkata...

uih bahaye nanti ak terkecik hati pulak

Nafira usof berkata...

unik lah part baca paper start dr belakang tuh.. kalo sis bukak paper.. carik iklan sale kat giant, tesco & aeonbig dulu.. hahahaha

misz sheyla berkata...

kite bukak paper bace yg ade gosip2 dulu..hehe