tabung

Rabu, 21 Mei 2014

Hilang



tak tahulah cicir mana @ alise silap masuk rekod dalam buku.. sebab keluar / masuk duit semua akan di hupdet dalam buku kecik.. senang nak tahu jumlah perbelanjaan tiap bulan.. 

mungkin ini bukan rezeki alise.. allah gantikan yang lebih baik.. sape yang tahu kan.. rezeki orang lain pulak.. ~ S.A.B.A.R I.T.U I.N.D.A.H ~

7 ulasan:

misz sheyla berkata...

oloh...xde rezeki...

Nafira usof berkata...

besar jugak amount nye..
sabar yer.. InsyaAllah.. Allah nak bagi yang lagi banyak lepas nih. :)

CikLily Putih berkata...

tak pe, banyak lagi rezeki lain menanti kan..

mama amir berkata...

Insya Allah...mungkin ada hikmah yg Allah akan berikan...

ain diyana berkata...

niatklah didalam hati untk bersedekah.. insyaAllah,, Allah gantikan dgn sesuatu yg lebih baik

Eiqa Almond berkata...

setiap yg terjadi ada hikmahnya..
mungkin siapa yg jumpa tu dia mmg perlukan duit sgt2x..
dan rezeki diaa :)

alise jugak yg dapat pahala kan..
xpe, mcm alise ckap..
mungkin ada yg lebih baik menanti :)

Fadzi Razak berkata...

try download apps homebudget dekat phone. boleh update direct terus. anyway, bukan rezeki tu kot. rezeki orang lain la tu