tabung

Khamis, 10 April 2014

Nuffnang


minta maaf banyak2.. sian korang masuk blog ni asik xde entry baru.. asik la dengan join segmen tu.. huhuhu.. dashboard blogger alise weng lagi.. 

harap maklong.. ni entry pakai e-blogger.. kalau gambar duduk tepi.. sila ampunkan.. kalau gambar duduk tengah.. sila tepuk tgn untuk alise.. clap clap clap..


kecewanya lahai.. kalau time entry setiap hari,, xpenah masuk pon BE.. tengok la lastnye tu bile.. nasib alise tak merajuk terus.. entah bile masuk BE pon xtau.. td tergerak tengok alih2 dah credit.. wawawawa..

sikit je amount.. thanks korang sudi klik2 iklan.. alise pon klik2 iklan korang jugak tau time BW.. tp x cakap kat korang pon.. kite same2 sedekah la konon.. nak bgtau pon xde hal lah.. 


7 ulasan:

Kisah Si Dairy berkata...

ada yang masyuk tu...tahniah

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum awak, sheila cadangkan awak cek akaun nuffnang setiap hari isnin. in shaa Allah boleh tengok BE tengah earning ke. hehee~~~

Diyana Hani berkata...

hani datang sini..tahniah..masyuk jugak.,hani pun memang tak pasan pong..bl be on going..sdar2 dah credited plak

Nafira usof berkata...

takpeee.. pelan2 kumpul..
lama2 banyak lah tuh.:)

Amanda Suria berkata...

insyaallah nanti ada rezki berderet masuk dik

Naniey Jemiey berkata...

lebih kurang sama je yang kita punya..hehe

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

Insyaallah nnti ada la tue..jgn majuk2 k..=D