tabung

Khamis, 10 April 2014

Masuk Angin Tapi Asap Takde

# entry agak kotor..

saper yang selalu jenis makan lambat mesti penah kena perot kembong2 kan.. rasa macam nak muntah kan.. seksa.. perot macam menggelodak..

2hari lepas adik perempuan alise yang kena macam ni.. ate,, makan jajan jek.. camne nak gemuk macam kakak dia ?? huhuhu.. 

mlm tu adik alise minta suruh abah urut.. duduk la sebelah alise ni hah.. adoi.. sedap betol.. alise memang suka kalau abah yang urut.. rasa tangan2 abah.. 

badan alise ni jenis banyak angin tau.. adik alise yang diurut, alise pulak yang kua angin.. macam erk erk erk.. sampai abah cakap.. " eh dia pulak yang sedawa " hahaha.. kelako jek..

start pagi esok nye.. dah start dah mual2 macam tengok makanan pon nk muntah.. series.. ulang alik p toilet lagi.. pada masa yang sama,, alise kena cirit pulak.. mula2 je cirit.. pastu just kua angin jek.. takde kua "isi" pon.. perot ni mcm orang lapar jek.. kruk kruk kruk.. 

ni dari pagi sampai petang asik hidu minyak bum.. hoi loya betol.. dapat muntah baru rasa lega ni.. kompom.. dah3 jom balik keje.. 

1 ulasan:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

akak pn kalau perut kosong jadi mcm tue jugak.. selalunya nak hilangkan rasa mcm tue akak akan bancuh secawan milo.. baru rasa okey sikit lepas tue..=D