tabung

Selasa, 4 Mac 2014

Pesta Layang-Layang Pasir Gudang 2014

tahun ni dapat lagi pergi tengok layang-layang.. tapi kalini x best sangat sebab pergi dengan anak buah.. penat jaga.. huhuhu.. dah lah tetiba anak sedara perempuan tetiba hilang.. nasib dia tahu jalan tempat yang kitaorang duduk.. kussss semangat..

mane tak cuak.. kalih sekali ade lagi.. kalih ke 2x,3x dah xde.. penat la menggagau pusing kiri kanan takut dia pergi cari tempat teduh lain ke kan.. rupanya dia pergi kejo orang yang jual aiskrim yang naik motor tu.. geram betol..



hah kan dah bebel panjang dekat entry atas.. ape pon tak boleh..

kalau lalu highway senai-desaru mesti jumpa titik jambatan ini.. ingat jambatan pulau pinang je hado?? hahaha.. putih nye muka kau kenape??

ada 1 kejadian.. yang ni lawak.. nak story jap k..
mase alise tengak sibuk touch up muka ni,, anak sedara yang lelaki tu xde.. sibuk tengah hari buta pon nak main panas.. pastu dah masuk dalam kereta alise pangku dia.. pastu dia sibuk ramas-ramas pipi alise.. tau la pipi makcik ko ni gebu macam pau.. pastu dia pegang pulak muka mak dia.. eh tak puas hati lagi terus dia lekap jek tangan dia kat pipi alise ni. sambil peluk pastu tido..
dia bangun tido alise tanya.. nape pegang muka acik?? dia cakap licin jek.. macam belon.. KuangHajakNamenyeTau.. dah melekek-lekek ketawa.. pelawak betul.. padahal alise pakai collagen plus vit e jek.. (promote : rm25)





panas berdenting.. so amik gambar pon semua kelam-kelam jek.. pantul cahaya.. gambar jadi tak cantik.. almaklum pakai henpon cap ayam jek.. huhuhu..





sampai tersepet-sepet mata.. ingat lawa??




tiap kali pergi memang gambar dekat tempat buah ni jek pon yang selalu amik.. menarik betol hiasan dia.. dan itu adalah orginal ye.. pedulikan perot yang membuncit sebab baru lepas melantak makan tengah hari.. k bye..

posted from Bloggeroid

4 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum awak. hahaha motif sangat pipi licin ya. hehehe bahayanya anak buah awak kejar org jual aiskrim tak beritahu.. kalau hilang camne.. menangis meraung la situ Y_________Y

CikLily Putih berkata...

lama tak pi pasir gudang, mesti banyak yang dah berubah kan..

Nafira usof berkata...

bila tgk jambatan tuh.. tingat plak trip pergi pengerang haitu.. jalan kat situ agak teruk kan.. tapi claim hiway kat situ kan?

Azhafizah Md Nor berkata...

seronoknya dapat pergi pesta layang² ni..tak pernah berkesempatan nak sampai sini