tabung

Rabu, 5 Mac 2014

Leka

Semalam balik keje,, ( hari isnin ~ sebab lupa lagi nak publish ) alise siram pokok bunga jap.. kesian tanah.. Kering jek..

Tengah2 siram tu,, jiran datang dekat.. Cakap nak suruh hantar pergi klinik kesihatan.. Tanye kenape?? Rupanya cucu nye telefon.. Cakap jatuh motor..

Yang si jiran ni dah nangis2 jugak.. Tanye la teruk ke?? Rupanya si cucu ni jerit2 cakap dalam phone masa tepon jiran ni.. Manelah si jiran ni tak meraung bile dapat tahu kan..

Sampai2 tengok kaki dah kena balut.. 3 jari kaki kanan terkoyak kulit & 1 jari suspek patah.. Kene hantar hospital plak.. cuma patah 1 jari jek.. tapi kulit koyak besar.. alhamdulillah semua dah selamat dah..

punca??

budak baru dapat motor.. excited memang tahap 100.. nak menayang ngan kawan-kawan kononnya.. biasalah dulu pon alise macam tu.. :) lagi satu sebab bawa motor sambil sembang-sembang tengah jalan.. orang depan berenti pon x pasan.. tu yang brek mengejut kaki sampai tersepit dekat brek.. uisshhh ngeri dengar..

posted from Bloggeroid

3 ulasan:

Nafira usof berkata...

tu yang dirisaukan bila anak2 dh pandai bawak motor..kadang2 dorang leka masa bawak motor tuh. isk! bahaya~

Petak Bunga berkata...

budak2..
kadang rasa padan muka, biar dia rasa..tp takut pas ni kena kat ank kita plk.. x degr org ckp.

Azhafizah Md Nor berkata...

adeshh.ngeri dengar..moga cepat sembuh