tabung

Isnin, 10 Mac 2014

Bile Makan Luar

Bukan nak kondem peniaga kat luar.. Sebab alise kalau keluar hantar barang memang tapau kedai jek..

Tapi tengok keadaan kedai gak..

Tapi kedai yang alise makan ni memang nampak tersusun & bersih.. Orang pon bole tahan ramai yang kunjung..

mungkin cara basuhan sayur yang jadi masalah.. bilas-bilas terus gantung..

kalau kat rumah kan,, sayur hijau memang alise basuh pakai garam.. biar tanah-tanah pon turun sekali..



Dah lah order mee hailam.. Kan kuah hitam.. Dapat lah 2,3 suap.. Selak2 mee sekali jumpe binatang ni.. Terus tolak pinggan ke tepi.. Owh perot.. Dah lah tengah lapar..


posted from Bloggeroid

2 ulasan:

ct kektus berkata...

fuhhh. ulat tu gerak lagi tak ? hehee

sebab tak basuh bersih lah agaknya ni kot. huhuu

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

Mak aih.. kalau akak mau tersembur kuar balik..gelinya.. mesti cuci sayur tak bersih la nie.. huhuhu