tabung

Ahad, 9 Februari 2014

Mengada Lebih

Konon-konon malam td nak merajuk.. HP 1 (maxis) dah siap off. Hp 2 (celcom) off internet biar wasap x masuk.. Just bole call masuk jek..

Kenape???

Hmmm.. Kalau dulu merajuk buat mcm ni bole la dipujuk.. Sekarang?? Memang xla.. Tengok-tengok HP,, miskol sekali jek.. Dia peduli ape kan.. Dulu kalau gaduh siap ugut suruh amik dia jugak walaupon tengah malam.. Kalau boleh bio cepat settle tanye ape punca.. Sekarang memang xde la.. -_-

Asal ingat mesti nangis.. Ingat je nangis.. Ishhhh.. Ape pon tak bole.. Pikir jugak nape dia buat gitu..

Nak cemburu??

Memang kena cemburu sebab alise ni dengan dia memang ada sikit x puas hati kalau dia dah start bercakap.. jenis cakap tegak je (terus terang).. Tak pandai nak jaga hati langsung.. Terkulat-kulat hah nak tutup muka.. dushh dushh.. * tunjuk penumbuk

dah x dapat dating harini.. waaaaa.. nak nanges

posted from Bloggeroid

1 ulasan:

Nafira usof berkata...

Sabar yer.. itu lah dugaan masa bercinta. masa untuk kenal hati budi dia. nak kenal sikap dia. apa yang penting dlm perhubungan kena ade tolak ansur. merajuk tuh adalah perkara biasa masa bercinta nih. yang penting jangan gadoh lama2 k~

masa sis bercinta dulu pon selalu gak merajuk. tapi x lama sbb Cinta sis tuh suka memujuk.. eheks~