tabung

Ahad, 15 Disember 2013

Menu Sihat Semalam

Alhamdulillah.. Semalm ada makcik dating melawat mak.. Dah lame nak jumpe katenye.. Nasib tempat alise tak dilanda banjir..

Sempat la ketang ketung kat dapur sejam dua.. Hujan je kan.. Diorang pon x brani nak stay lame2..


Konon nak masak ayam masak cili api.. Tapi bahan tak cukup tu yang pakat goreng jek.. bebudak pon suka..Blend bawang.. Serai.. Halia.. Kunyit.. Garam secukup rasa.. Perap jap.. Pastu goreng..


Udang sambal ni memang peberet adik beradik.. Beli 1kg.. Habis..


Peria goreng pedas berapi.. 1batang Peria.. Cili padi segenggam.. Berdesup.. Wakaka.. ~

Alamak.. Pic makcik ngan anak beranak diorang xde plak dalam hp.. Kat hp adik kot sebab anak cucu makcik tu asek kepit ngan adik jek.. Nak ngecek HP nak main game..

posted from Bloggeroid

3 ulasan:

Sya Mimie berkata...

pndainya alise masak.. ehhhh.. sedapnya ayam tu..

Masya berkata...

peria tu terbaiklah .. berapi yer...

salam kenal...

Norhasniza Khalid berkata...

nampak sedap, tapi mama tak makan peria.. hihi



Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog