tabung

Selasa, 19 November 2013

Hasil Online Shopping


bagus betul dunia IT sekarang kan.. semua di hujung jari jek.. hehe.. klik sana klik sini.. 2 hari barang sampai.. syokkkknye.. 

tapi kalau dapat penjual yang kaki kelentong memang mendapat maki jelah kan.. dah dapat duit pastu sepi.. nampak sangat terdesak.. huhuhu.. 


baju tu memang idaman kalbu betul.. kain lembut jek.. warna kena kejar lembu pon tak kesah.. janji cun..

lari cikit kaler dari casing transformer tu.. baru ingat nak sedondon.. huhuhu..

minions.. mate tinggal 1 pon ade nak beli.. apedehal.. manusia pon ada kekurangan kan.. ni kan katun.. pffftt.. manusia takde yang perfect rite.. janji niat nak perbaiki diri kena selalu semat dalam diri.. sekian.. :)

5 ulasan:

anajingga berkata...

memang seronok paling best tunggu pos laju sampai cuma kena hati2 lah kan.... salam kenal di alam cyber..

Mazatul Azura Muhamad berkata...

Comei minion!!

AhkakGojes berkata...

comel...

zaza zehra berkata...

comel dan kiut :)

Sya Mimie berkata...

xrajin nak membeli barang online..hehe.. takut asikkkkk nak membeli je nanti..