tabung

Selasa, 3 September 2013

Ron95 Tahun 2013


sumber : google

isu minyak Ron95 naik ni nak tuduh pada siapa? problem dunia ke problem politik kite?

bagi yang pendapatan rendah.. walaupon hanya 20sen beban nye terlalu tinggi.. tu belom barang mentah lagi yang naik harga.. adakah akan menghapus kemiskinan rakyat Malaysia? kompom peningkatan berganda lagi ada..

# nasib la tempat keje dekat.. tapi terasa jugak la perbezaan Litre yang di perlukan untuk seminggu.. 

# malam tadi shell dekat kampung alise lepas je isu ni keluar dekat berita terus berderet kerete.. ingat minggu tu je ke guna kereta pakai minyak?.. isi full tank gaknye memasing.. nasib alise dah isi minyak petang tu lepas balik keje.. 

2 ulasan:

Mazatul Azura Muhamad berkata...

Tiap kali minyak naik, memang jadi topik hebat la.. :)

rinoa squall berkata...

samala...nasib baik pagi tu dah isi penuh tangki..tak tau pon, main isi jer...
So sekarang ni nak tekan minyak hati2 dan slow2 je...jimat...huhuhuh