tabung

Isnin, 15 Julai 2013

Monday Blues


dah nak masuk tengah hari dah.. mondays blues tak hilang-hilang lagi.. huk3.. dengan keadaan hujan,, angin sepoi-sepoi.. oh enak nye diulit mimpi.. 


rindunye kat zaman kanak-kanak dulu-dulu.. asal hujan jek.. memasing mandi kat luar umah.. konon nak jimat air la xyah buka paip.. last-last kena ketil.. mesti la kena mandi air paip jugak untuk bilas kan.. kanak-kanak dulu mane sempat nak pikir sangat.. pikir seronok jek lebih.. yelah.. ada yang alah kena hujan.. kang kena demam/selsema plak kan.. -______-

6 ulasan:

Sya Mimie berkata...

alahai cik alise..knapa masih monday blues..
ha'ah kan..masa kecik2 dulu seronok je main hujan..sekarang ni kalau buat cmtu, buruk beno rupanya..hehe

siti alfakhishah aman berkata...

memang buruk cik mimie.. malu.. *___*

::EIDA:: berkata...

dulu ye. skrg tak sangat sbb lepas sahur je mesti terus siap pergi opis. hukhuk..

siti alfakhishah aman berkata...

awal nye.. alise g keje kol 8.15am. 10 min dari umah..

Nory Zoulkefle berkata...

best kan zaman kanak2, paling suka part mandi hujan tu, selagi tak kena bebel ngan mak, selalgi tu tak reti2 nak masuk umah..ehehehe...

phewww, nory pon sama mcm alise, asal isnin je kena penyakit "monday blues"....errmmm lemauuu je kan...

siti alfakhishah aman berkata...

nory : time ujan je dpt mandi.. kan free kan..

em2.. semlm isnin lemau betol..