tabung

Jumaat, 12 Julai 2013

Gelagat Di Bulan Puasa # 02



saper yang pergi teraweh mesti tahu kejadian macam upin ipin ni..  
biasa lepas imam dah habis baca alfatihah.. makmum jawab AMIN kan.. hoi time ni la budak-budak bukan main kuat lagi menyahut.. AAAAAMIINNNNN.. berapa harkat pon tak tau la. padahal tak duduk dalam saf pon.. main-main eh.. puk bontot kang baru tahu.. 

7 ulasan:

Sya Mimie berkata...

garangnya acik alise ni nak puk montot ni..haha

Nory Zoulkefle berkata...

hahah...tu belom lagi dorang dok main perang2 kentot...heheheh

siti alfakhishah aman berkata...

MIMIE : kihkihkih.. anak sedara den berani la.. ni anak orang..

nory : kentot? xpenah lagi nory..

Rosmiza Ali berkata...

Hikhik! Budak2 time ni la dorang curi peluang nak overtime main ngan kawan2.. Kononnya ikut ayah p berterawih, dah jumpa kawan terawih ke mana apa ke mana.. Hehe..

siti alfakhishah aman berkata...

rosmiza : siap maain mercun.. terkejot mak tonn..

Sharinginfoz berkata...

teringat masa kecil2 dulu

siti alfakhishah aman berkata...

kenangan mane bole lupa..