tabung

Isnin, 25 Mac 2013

Majlis Kawen Lagi

Salam..

Kalini ni BFF alise plak kawen.. ala jiran sebelah2 rumah jek.. time kecik main pondok2 la, baling selipar la, sume sama2 sebab alise pon ada adik perempuan kan.. 


ikot tema plak alise aritu.. ni sblom kua rumah.. muka suci murni lagi tak peluh2.. panas betul time ni.. 

sampai je, pengantin pon dah berarak dah.. kepak kepung kepak kepung.. :)  w/pon pengantin laki sanggar kat umah tapi tak koser nak saing .. ade eskot kiri kanan kate ko.. huhai.. 


datang dengan ini budak.. 2,2 muka macam pinggan..hahaha..
                         

jalan kaki jek.. sampai2,, makan cepat2 n then amik gambar plak.. tak leh melengah2 dah.. ketiak sampai lecak dah.. macam alise ni camerawoman plak.. huhu..




acara silat salam pengantin




time ni kena sistem tol.. sape orang johor tau la.. 




time sesi bergambar plak dengan pengantin.. alise tak sempat amek.. sebab takde orang yang sudi amik.. kesian.. 


dah penat.. jom balik.. gambar gedik ada 2 jek.. hahaha.. jadik la dari takder kan..






3 ulasan:

LYAfrina berkata...

selamat pgantin baru buat beliau

siti alfakhishah aman berkata...

em. naseb tak cakap buat alise.. hehehe.. ~ thank reply..

nens cellection berkata...

selamat pengantin baru buat BFF alise, semoga bahagia hingga syurga..;)